دل آرا ش

مهناز افشار و دل آرا شرکاء را دوست دارم . مهناز افشار . دل آرا شرکاء ، مهنازافشار . دل آرا شرکا ، مهناز افشار فیلم سینمایی اپارات . اشعار دلارا شرکاء ، عکس فرزند مهناز افشار . ازدواج مهناز افشار . مهناز افشار در مورد پدر بزرگش . خاطرات مدرسه مهناز افشار

دل آرا ش

مهناز افشار و دل آرا شرکاء را دوست دارم . مهناز افشار . دل آرا شرکاء ، مهنازافشار . دل آرا شرکا ، مهناز افشار فیلم سینمایی اپارات . اشعار دلارا شرکاء ، عکس فرزند مهناز افشار . ازدواج مهناز افشار . مهناز افشار در مورد پدر بزرگش . خاطرات مدرسه مهناز افشار

دل آرا ش _ شاعر زن محبوب دل آرا شرکا

شعر عاشقانه کوتاه دل آرا شرکا

در آن شب پر خاطره

تو بودی و من

و یک دنیا خاطره

در سایه آن

برج رویایی ایفل

قدم زدیم عاشقانه

نوشیدیم از آن

شربت شیرین

آن کافه پرخاطره

هنوز عطر دل آرای عشق مان

پیچیده در آن فضای پر خاطره

( دل آرا شرکاء )

شاعر زن محبوب دل آرا شرکا

باز هم هوای باران

باز هم صدای خش خش برگ ها

باز هم نوبت عشق دل آرا

بازهم رقص دل انگیز ریزش برگ ها

باز هم هوای ابر و نسیم خوش

باز هم صدای صاعقه و رعد و برق

باز هم دویدن بر روی زمین های خیس

باز هم جمع کردن برگ های خشک و رنگی

سبز و زرد و قرمز

باشد مبارک آغاز مهر

باشد مبارک پاییز

فصل دل آرای رنگ ها

( دل آرا شرکاء )

اشعار فوق العاده زیبا بانو دل آرا شرکا
دل آرا ش
delara shoraka
delara sh
ahuv ck lpf,f hdvhkd
nghvh av;h
n;gli
auv
ahuv
ck
svhdkni
svhda

دل آرا ش _ شاعر زن دل آرا شرکا

در نگاهم خواندی

آن دوستت دارم را

در لبخندم دیدی

آن محبت بیکرانم را

در سرخی گونه هایم دیدی

آن حجب و حیا را

در کمانی ابروانم دیدی

آن صبر و صلابتم را

در پیچ گیسوانم دیدی

آن ظرافت احساساتم را

دل آرا به تو بست دل

من آن توام

مرا دریاب دل آرا

( دل آرا شرکاء )

Delara sh

ng Hvh a

یثمشقش سا

ahuv ck

دل آرا ش